Περιγραφή Γεφυρών
Για την εξυπηρέτηση κυρίως των τοπικών συγκοινωνιακών αναγκών, έχουν κατασκευασθεί στο επίπεδο της θάλασσας δύο βυθιζόμενες μεταλλικές γέφυρες, μια από την πλευρά της Ισθμίας (έτος κατασκευής 1987)στη χιλιομετρική θέση (χ.θ.) 5.800 και μια από την πλευρά της Ποσειδωνίας (έτος κατασκευής 1985) στη χιλιομετρική θέση (χ.θ.) 10.700.
Οι βυθιζόμενες γέφυρες έχουν τριάντα τρία (33) μέτρα μήκος και επτά (7) μέτρα πλάτος και διαθέτουν δυο (2) λωρίδες κυκλοφορίας, αποκλειστικά για τις ανάγκες Ι.Χ. αυτοκινήτων. Το ανώτατο επιτρεπτό ομοιόμορφο φορτίο είναι 300 κιλά/τ.μ. Η κάθετη ταχύτητα βυθίσεως της γέφυρας είναι τέσσερα (4) μέτρα/λεπτό, με αποτέλεσμα η διαδικασία βυθίσεως ή αναδύσεως να διαρκεί 3,5 λεπτά περίπου. Πάγια πολιτική είναι να βυθίζονται οι γέφυρες μόνο όταν διέρχεται από την Διώρυγα κάποιο πλοίο, μια διαδικασία που για λόγους ασφαλείας ξεκινά πριν από την προσέγγιση του πλοίου.
Περιγραφή Πλωτών Μέσων
Ονομασία | Έτος Κατασκευής |
Χώρα Κατασκευής |
Τύπος Μηχανής |
HP | Καθαρή Χωρητικότητα |
Ρ/Κ ΣΥΓΓΡΟΣ |
1976 | ΟΛΛΑΝΔΙΑ | 2x Caterpillar 6κυλ.D343RC-TA |
365 x 2 |
14,42 |
Ρ/Κ ΣΤΕΦ.ΤΥΡΡ |
1988 | ΕΛΛΑΔΑ | 2x Caterpillar 6κυλ.341Z DI-T |
450 x 2 |
30,21 |
Ρ/Κ ΘΕΤΙΣ |
1964 | ΑΓΓΛΙΑ | 2x KELVIN TASC-8 |
440 x 2 |
11,83 |
Ρ/Κ ΤΡΙΤΩΝ |
1964 | ΑΓΓΛΙΑ | 2x KELVIN TASC-8 |
440 x 2 |
11,83 |
Α/Κ ΗΒΗ |
1966 | ΟΛΛΑΝΔΙΑ | 2x IVECO AIFO 8361 TURBO SM22 |
175 x 2 |
13,28 |
Α/Κ ΗΡΑ |
1966 | ΟΛΛΑΝΔΙΑ | 2x IVECO AIFO 8361 TURBO SM22 |
175 x 2 |
13,28 |
Α/Κ ΗΩΣ |
1966 | ΟΛΛΑΝΔΙΑ | 2x IVECO AIFO 8361 TURBO SM22 |
175 x 2 |
13,28 |
Φ/Δ ΚΟΡΙΝΘΙΑ |
1957 | ΑΓΓΛΙΑ | GROSSLEY BMW 5-4C |
72 | 41,29 |
Φ/Δ ΠΕΛΠΟ/ΣΟΣ |
1959 | ΕΛΛΑΔΑ | GROSSLEY BMW 5-4C |
100 | 31,83 |
Φ/Δ ΑΤΤΙΚΗ |
1959 | ΕΛΛΑΔΑ | GROSSLEY BMW 5-4C |
100 | 31,83 |
Π/Γ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ |
1968 | ΕΛΛΑΔΑ | Γερανός Stokvis & Zonen |
182,41 | |
Π/Γ ΗΡΑΚΛΗΣ |
1957 | ΕΛΛΑΔΑ | Ερπυστριοφόρος γερανός MCK Rapier |
222,92 |